2014. április 20., vasárnap

Chapter 1

Sziasztok.:) Köszönöm szépen a pozitív visszajelzéseket és, hogy írtok kommentet. Ejha van 3 feliratkozóm*-* Köszönöm szépen nektek.:3 (Egy kis hangulat fokozó szám a részhez Mitchel Musso - Let It Go )
Nirvana

Eltelt pár nap és végre eljött nagy nehezen a koncert napja is. Már annyira izgatott vagyok, hogy majd ki ugrok a bőrömből. És a tudat, hogy végre az álmom válik valóra, hogy én lehetek az a lány, aki mindig is akartam, el sem tudom hinni, hogy az én drága apucikám el tudta intézni, hogy Worldwide lány legyek. Annyira hihetetlenül hangzik ez az egész dolog. Kipihenten ébredtem fel. 
 Kinyitottam a szememet és onnantól kezdve a napom csodálatos volt. Felültem az ágyamon átgondoltam, hogy mi is fog ma történni velem. Olyan mértékű boldogságot éreztem amire nincs megfelelő szó. Felvettem a rózsaszín köntösömet, melyet tegnap rendetlenül oda dobtam. Lelibben a lépcsőn. Egészen a nappaliig ugráltam, dalolásztam. Még jó, hogy nem cigánykerekeztem, mondjuk közrejátszhat, hogy nem is tudok. Anya kinevetett ahogy elhaladtam a konyha előtt. Intettem a takarítónéninek. Hirtelen neki ugráltam valaminek vag inkább valakinek.
- Jobban is vigyázhatnál! - megfogta a hátamat apa, hogy ne essek el és mellkasának szorított. 
- Szia Apci! - vigyorogtam. Nagyon erős a szorítása ilyenkor mindig alig kapok levegőt. 
- Jó reggelt gyönyörűségem! - adott egy puszit a homlokomra. vele mindig is erősebb volt a kapcsolatom mint anyával. Tőle annyi szeretet kapok, hogy néha már sok is. Mindig szerette ha közösen csinálunk programokat, sokszor elvitt pecázni pedig tudja, hogy utálom a halakat, mert olyan nyálkásak, de mindig örömmel mentem. Csodálkozom is, hogy csak egy koncertjegyet kaptam, nem akar eljönni velem. Biztosan nem akarja látni ahogy a lányát négy idegen fiú ölelgeti több ezer rajongó előtt. Igen, csak ez lehet az oka - bólogattam. Elengedett és az étkező felé vette az irányt. Utána futottam, majd a hátára ugrottam. Kicsit megijedt mikor ráérkeztem. Elkezdett forogni velem. Sikongatni kezdtem és együtt nevettünk.
- Pacizzunk be a konyhába a teámért - mondtam elvékonyított hangon. Elindult léptei egy medvéére hasonlított.
- Lovat mondtam nem trollot - nevettem el magamat. Igen nagyon apapárti vagyok. Beugrált velem a hátán majd szépen óvatos lerakott anya mellé. 
 - Mar annyira izgulok - tapsikoltam. - ki kell választanom, hogy mibe menjek. Sminkelnem is kell majd. Apa eltudnál majd vinni? Hétkor kezdődik de jó lenne mart negyed hétre ott lenni. - magyaráztam. 
Belekortyolt a kávéjába és az újságját kezdte lapozgatni. 
- Szerintem a Big Night-tal kezdenek vagy a Windows Down-nal. Remélem nem leszek olyan messze a színpadtól. És Jamesen biztos rajta lesz az a fekete napszemüvegje amiben annyira jól néz ki. - anya kimenekült. Léptei gyorsak voltak mintha égne a ház. Megrántottam a vállamat. 
- És annyira jó lenne ha valamelyik fiú kijönne a közönség soraiba. Totálisan jó lesz... - hadartam.
- Candy, drágám nyugodj le - szakított félbe. - Most fogom a kávémat és bemegyek a dolgozó szobába van még - nézett a Gucci karórájára - teljes öt órád, hogy teljesen elkészülj. Nem szeretném ha addig zavarnál ezzel. Szólj ha kell a fuvar - megsimogatta az arcomat és továbbállt. Ez picit szíven ütött, mert Ő vette a jegyet akkor hallgasson is végig. Na jó ezen még nekem is nevetnem kell. Szép lassan elkortyolgattam a teámat. Felmentem az emeleti fürdőszobába. Levettem a pizsamámat amit rendetlenül a földre hajítottam. Megengedtem a csapokat és beálltam a víz alá amitől teljesen felfrissültem. Véletlenszerűen kiválasztottam egy tusfürdőt a polcról megszagoltam, liliom illata volt. Bekentem vele testem minden porcikáját. Igyekeztem lassan csinálni a dolgokat, hogy teljen az idő. Leöblítettem magamról, elzártam a vizet majd kiszálltam. 
Testem köré tekertem a törölközőt, felszedtem a földről az odahányt ruhadarabjaimat és bementem a szobába ahol kiválasztottam a legmegfelelőbb ruhát. Majd nekiálltam kisminkelni magamat, nem akartam semmi kihívót ezért csak szemceruzát használtam.
Mar annyira izgultam, hogy nem bírtam nyugton maradni miközben göndörítettem a hajamat. Mikor készen voltam mindennel felhúztam a ruhát, vettem fel hozzá néhány kiegészítő karkötőt és nyakláncot. Megnéztem az időt még volt egy óra, így pont időben tudunk indulni.
 Még egyszer utoljára bele néztem a tükörbe és mondhatni, hogy elégedett voltam a látvánnyal. Majd sietős léptekkel mentem le apához. 
 - Apuci, indulhatunk - kiabáltam oda apámnak.
- Jó már megyek - kiabálta vissza nekem rekedtes hangján. Majd beültünk az autóba és mentünk a koncert helyszínére. Apát kérleltem, hogy jöjjön be velem, de nem hatott rá.
 Ezért hát egyedül mentem be, és elhelyezkedtem nagyjából az ötödik sorban. A fiúkra kellett még várni vagy 15 percet. Az a pár perc hosszabbnak tűnt mint az egy hét. Végre megjöttek a fiúk, és olyan érzésem támadt mintha pillangók repdesnének a hasamban.
 A Windows Down-al kezdtek. Fergeteges a hangulat már most. Mindegyik számot teli torokból énekeltem a többi Rusherrel. Mázlimra James nagyon sokat jött le a színpadról a rajongók közé többször is megérinthettem. Ez a világ legjobb születésnapi ajándéka. Folytatódott a Music Sounds Better With U-val, a Run Wild-on és a Na Na Na-n át elértünk a Worldwide-ig mindegyik számot végig énekeltem és tomboltam. Mikor a fiúk elvettek öt széket, akkor értettem meg, hogy mennyire mázlista vagyok egy ilyen apával, aki akármit megtesz a lánya boldogságáért. A szívem egyre hevesebben vert és éreztem ahogy az adrenalin lüktet az ereimben.
- Logan szerinted van itt olyan lány aki szeretne itt ülni mellettünk? - kérdezte James, mire mindenki sikítozni kezdett.
- Van itt olyan ember? - tartotta a közönség felé a mikrofont. James leugrott a színpadról és egyenesen felém tartott. Mély levegőt vettem, hogy még véletlenül se essem össze. Mélyen belenézett a szemembe és elmosolyodott. Annyira szép a mosolya, hirtelen annyira melegem lett.
- Sziasztok lányok! - köszönt. - Gyere velem! - fogta meg a mellettem lévő lány kezét. A lány annyira boldog volt, hogy sírva fakadt.
- Mi? - álltam ledermedtem, de addigra már messze volta így nem hallották.
- Hogy hívnak? - kérdezte meg tőle Kendall.
- Dina vagyok - törölte le könnyeit. Kendall mérgesen Jamesre nézett aki ijedten nézett felém. Annyira csalódott voltam, hogy sírva fakadtam.
- Tudjátok, ez a kedvenc számom az első albumról - mondta Carlos. Ezt a kedvencem szokta mondani, de őt annyira lefoglalta az, hogy abba az irányba bámul amerre én is álltam, hogy meg sem szólalt.
Te Jó Ég én honnan a francból vettem, hogy én leszek az a lány? - cincáltam magamat belülről. Már hallom apa szavait ahogy azt mondja 'Nem is mondtam ilyet, hogy te leszel az, már megint butus voltál'.  A lányt leültették és elkezdték a dalt. Logan megfogta a kezét és úgy énekelt.
Minden egyes érintés amit a kiválasztott lány kapott számomra egy marás volt, mely mély sebet hagyott.  Fájt látni őket. Szinte összerogytak alattam a lábaim, mikor megláttam, hogy megölelik. Végig sírtam az egész számot, annyira rossz volt legszívesebben hazamentem volna. A koncert hátralévő részében nem volt jó kedvem. Már alig vártam, hogy haza menjek és aludjak, mert a sírástól megfájdult a fejem. A zene rásegített a hasogató fájdalomra. 
Mikor a Confetti Falling-nak vége lett adtak még egy ráadás számot, melyben az első album számai voltak összemixelve. Megtapsoltuk őket. Elsőként mentem ki a stadionból. Hívtam egy taxit és egyből hazamentem.
- Szia, na milyen volt a koncert? - kérdezte apu mikor bevágtam a bejárati ajtót. Hirtelen előtörtek a könnyek és zokogva futottam fel a szobámba. Szinte letéptem magamról az összes ruhát, fehérneműben feküdtem be az ágyba és zokogtam.

6 megjegyzés:

  1. Hát ez eszméletlen! Követelem a következő részt most rögtön!!!! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tudod Csendestárson igyekszem.:P De ilyen jó társasággal nehéz nekiállni<3

      Törlés
  2. Teljesen kallimpált a szívem amikor annál a résznél tartottam hogy wordwide lányt választottak és nem Candy-t választották.onnantól sírni akartam, nem tudom miért ne kérdezd meg :DD nagyon jól irsz csak így tovább

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De jó, mármint nem jó, hogy sírni akartál, de örülök, hogy hatással van rád a blogom.:D Köszönöm, hogy olvasod.:*

      Törlés
  3. URISTEN RAMÓNA EGYETÉRTEK KÖVI RÉSZT MOST!!!

    VálaszTörlés